ליאון: "אזמין גם את הפלג הירושלמי לקואליציה – אאחד את כולם"

איתי גדסי 5 Comment on ליאון: "אזמין גם את הפלג הירושלמי לקואליציה – אאחד את כולם"

המנצח הגדול של הבחירות בירושלים, ראש העיר הנבחר משה ליאון, התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס ליום שאחרי הניצחון. ליצמן: "בקשרים טובים איתו". הקואליציה: "כולם מוזמנים". התפילות בכותל: "שמה ידעתי שאנצח" | האזינו לראיון

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על ראש שמחתי. ראש עיריית ירושלים הנבחר משה ליאון, לקח פסק זמן מהחגיגות שנעשו לכבוד בחירותו והתראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ויוסי אליטוב. ליאון שוחח על ההתרגשות מהמעמד בכותל המערבי, הקואליציה העתידית והקשר עם ליצמן.

אגודת ישראל: "סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התקשר לברך אותי לאחר ניצחוני. אני וליצמן בקשרים טובים מאד".

הקואליציה העתידית: "אני אזמין את כולם לקואליציה, את אגודת ישראל, את הפלג הירושלמי ואת התעוררות. אני ניהלתי את המו"מ של הרכבת הממשלה, אני מאמין שאצליח לאחד את כולם. בשבוע הבא אפתח בשיחות".

ליאון סיפר על התחושות בעצרת התפילה בערב יום הבחירות, שנערכה בכותל המערבי בראשות גדולי הדור, להצלחתו בבחירות: "ששמעתי את התפילה האדירה בכותל המערבי בערב הבחירות, ידעתי שאנצח".

הפרשן הפוליטי הבכיר יוסי אליטוב התייחס למצב הפוליטי המורכב כיום: "חוק הגיוס יעמיד במבחן את הפוליטקאים החרדים, עד כמה מערכת הבחירות שעברנו עייפה אותם. או שהם יהיו מסוגלים למצוא דרך לצאת מהביצה ולדחוף אחד את השני קדימה".

האזינו לראיון:



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    זה באדם שיודע לעשות חדות

    1. ליאון רוצה בסך הכל שיצביוע לו בפעם הבא.

  2. 2

    עכשיו אנחנו רואים מוחשי כמה נכון היה המשפט "הצבעת ליאון קיבלת
    ליברמן חזק"